poniedziałek, 28 marca 2016

Co ja czytam!


Na dobrą sprawę mam pierdyliard pomysłów na posty, ale dziś zapodam taki z kategorii liżę tyłki*, mimo że nie w głowie mi póki co bycie tą zajebistą personą z profesjonalnym szablonem i zarabiającą na pisaniu tych wszystkich bzdur. Od razu wspomnę, że wymienione (i zalinkowane!) przeze mnie blogi nie stanowią pełnej listy tych, które sobie naprawdę cenię. I nie jest to też coś w rodzaju rankingu, bo właściwie sprawia mi trudność stwierdzenie, który jest tym naj.

1. Marta Pisze
Poczynania Marty w Internetach zaczęłam śledzić jeszcze w czasach, gdy wciąż uparcie siedziałam na Onecie, a wielu blogerów dawno z niego spier...uciekło. Wtedy jeszcze jej blog nazywał się Włosy koloru blond, czy jakoś tak. No w każdym razie po tych trzech latach wciąż nie mam dość dowiadywania się o jej przypałach, oglądania zabawnych zdjęć jej kotów, czy wreszcie czytania jej inspirujących, motywujących postów. Bo Marta pomaga w zmianie życia tysięcy ludzi na lepsze.

2. Moje Wywody
Lubię Binę. Bardzo. Rozpływam się nad jej wywodami. Jest cholernie mądra. Nietuzinkowa. Ma dość oryginalne rozkminy. Chodzi własnymi ścieżkami. Umie wrzucić na luz, czego jej zazdroszczę. I w przeciwieństwie do mnie jest typową ekstrawertyczką lubiącą, gdy coś się dzieje. I ogólnie nasze życia baaardzo się różnią. Ale i tak chętnie wybrałabym się z nią na piwo :D

3. Lajfstajl ironią płynący
Jedno z moich największych odkryć ostatnich miesięcy. I ciekawy sposób pisania. Dużo ironii, którą lubię w dość sporych dawkach. Po prostu Sherly. Od Sherlocka. Ostatnio cieszy się niezłym fejmem i wcale się nie dziwię - kolejna oryginalna postać w blogosferze. Kupiła mnie postem o idealnej selfie. Nie mogłam przestać się śmiać, więc wsiąknęłam na dłużej. I nie żałuję. I zauważyłam, że mamy parę cech wspólnych. Np. obie miałyśmy styczność z książkami Stefana Króla. I podziwiam ją za to, że nie wstydzi się mówić wszem i wobec o Lajfstajlu. W realu.

Dobra, dobra, za niedługo lecę zajrzeć do reszty, którą, wbrew pozorom lubię. Tak, to o Was. Swoją drogą, znacie blogi, które wymieniłam? A może macie inne ulubione?

*Na codzień nie mam takiego zwyczaju, ale zawsze można zrobić małą odskocznię :D

Twarzoksiążka! KLIK

32 komentarze:

  1. Tylko pierwszego nie znam, to chyba dobrze o mnie świadczy :D I Binę, i Sherly lubię i cenię, jak tu nie lubić ludzi do bólu szczerych i z poczuciem humoru :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam wszystkie trzy,na wszystkie trzy zaglądam:) Także, poruszamy się w podobnej niszy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam żadnego, czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O nie znam, odwiedzę:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry, ktoś tu właśnie ociera łezkę wzruszenia, bo został doceniony...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja naprawdę się cieszę, że jakiś czas temu trafiłam na Twojego bloga :)

      Usuń
  6. Lajfstajl ironią płynący także czytam i faktycznie autorka powaliła postem o selfie :) Dwóch blogów jeszcze nie poznałam, ale już patrzę z nadzieją, że znajdę perełkę :D
    Gabrielle♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba będę musiała się zapoznać, być może coś mnie w końcu zainspiruje do pisania. Prowadzę blog, jednak przez moje problemy pozostaje on nadal w zawieszeniu, czasem tylko coś dodam, jednak piszę z telefonu i trochę źle sobie z tym radzę.
    Jeszcze nie raz pewnie do Ciebie zajrzę, podoba mi się, że Twój blog jest ciemny. Większość blogów, jakie odwiedziłam miało bardzo jasne szablony. Twój jest inny. Bardzo mi się podoba.
    www.tylko-szum.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, bez inspiracji nie ma tekstu :)
      Cieszę się, że Ci się tu podoba :)

      Usuń
  8. To ja poliżę Tobie tyłek bo bardzo lubię czytać Twojego bloga i robię to od dawna, jeszcze od onetowskich czasów.
    A poza tym do moich ulubionych blogów należą The-Rockferry, Fizzz-Reviews, Wildflowers, Way Of Survival i oczywiście Namuzowani, najlepszy blog na świecie <3

    Pozdrawiam, Namuzowani

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na nowy wpis na NAMUZOWANI.blog.onet.pl

      Usuń
    2. W takim razie mam nadzieję, że nadal nie będziesz miała dość moich wypocin :)

      Usuń
    3. Będę czytać do końca świata i jeden dzień dłużej, huehue :D

      Zapraszam na nową recenzję na NAMUZOWANI.blog.onet.pl

      Usuń
    4. Zapraszam na nowy wpis na NAMUZOWANI.blog.onet.pl

      Usuń
  9. Sherly uwielbiam, reszty nie znam, ale czas to zmienić.

    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że mamy podobny gust blogo-czytelniczy. Jak powyższe do Ciebie trafiają to zapraszam również do siebie: http://kackiller.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego ostatniego jedynie nie znam. Muszę się zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zapraszam do grupy kreatywnych blogerów :)
    grupa bez spamu https://m.facebook.com/groups/100361923699683

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze nigdy nie spotkałam się z takim postem. Dość oryginalny. :D Dzięki tej "liście" zajrzę na blogich tych ludzi :) Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Blogi są lepsze od filmów i książek, ponieważ to prawdziwy Człowiek i prawdziwe życie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam tylko drugi blog i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawi,czasem warto odsunąć się od tego wszystkiego i odświeżyć swój umysł.

    zapraszam również do mnie
    http://allthingsabouteverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń