sobota, 30 stycznia 2021

#28



 Jakimś cudem dożyłam 28 lat. 28 lat, dwudziestego ósmego - nawet całkiem fajnie to wygląda. Ale czy w ogóle jest z czego się cieszyć? Sama nie wiem. Rok temu było inaczej. 

Rok temu było bardzo inaczej i dlatego wówczas z okazji "starości" napisałam coś dość optymistycznego jak na mnie. Miałam jako tako nadzieję, że będzie lepiej i ciut więcej chęci do działania, niż zazwyczaj. Snułam plany na najbliższe lata, ale bez konkretnych terminów ważności. Miało być fajnie po prostu. I przez chwilę było. 

Rok temu coś tam się już słyszało o tym całym koronawirusie, ale nikt nie traktował jeszcze sprawy poważnie. Jeszcze nie zamknięto nas w domach i nie nosiło się tych cholernych maseczek. Jeszcze jak większość z nas żyłam załatwianiem bieżących spraw, bo nic nie było pozamykane. 

Rok temu nie było niemalże całkowitego zakazu aborcji. XXI wiek, centrum Europy, a zmierzamy do zwiększenia ilości ludzkich tragedii. Jakbyśmy już wystarczająco nie mieli przejebane żyjąc w Kraju Kwitnącej Cebuli Obsranym Gównem. Ochrona życia poczętego, a potem radź se sam. A raczej sama, bo facet często spieprza, gdy dziecko urodzi się chore. Wypierdalać!

Rok temu byłam pewna, że choć odrobinę wiem, po co żyję, dokąd zmierzam, takie tam. A gdzie tam! Nic nie wiem, a coraz młodsza się przecież nie robię. Ale to nie jest teraz największy problem. 

Nie życzcie mi sto lat, bo tyle dożyć nie chcę.



7 komentarzy:

  1. Nie ma się czym martwić. Życie samo zweryfikuje sukcesy i porażki. Wirus w końcu zniknie, a Ty nie zakładaj, że będziesz potrzebowała aborcji. A jeśli tak, to pojedziesz do południowych sąsiadów.
    Na wszystko są rozwiązania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam Twój spokój. Ale serio wolałabym, by nie trzeba było w takiej sytuacji wyjeżdżać.

      Usuń
  2. Rozumiem rozgoryczenie. To ja Ci tylko życzę, żebyś za rok napisała bardziej radosną i pełną nadziei notkę. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Utknęłaś w martwym punkcie życia. Ale w sumie w życiu jak w pralce - na okrągło to samo się dzieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteśmy rówieśniczkami. Jestem po kilku wpisach z Twojej strony i bardzo się z nimi utożsamiam. To aż zaskakujące. Od kilku dni non stop mam doła, bo nic nie wiem, co dalej. Zawsze miałam plany i marzenia i to budowało moje życie. A teraz..nic. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Poprzedni rok byl dla mnie koszmarny, a ten tez nie wydaje sie byc lepszy wcale. Rozumiem twoje rozgoryczenie. Trzymaj sie

    OdpowiedzUsuń