środa, 22 stycznia 2014

"To mnie w ogóle nie dotyczy"

To dotyczy wielu z nas. Ściemniamy. Udajemy kogoś, kim nie jesteśmy. Zatajamy pewne fakty o sobie z przeszłości czy te obecne. Chcemy świetnie wypaść w oczach innych osób, szczególnie tych, które dopiero co poznaliśmy. Dotyczy to zarówno wirtualnych, jak i realnych znajomości. Oczywiście łatwiej jest ściemniać w tym pierwszym przypadku, bo drugiej osobie trudno będzie to odkryć. 

 Na pewnym nieistniejącym już forum kilka osób najeżdżało na Lady Gagę. Nie chciałam się wyróżniać, więc robiłam to samo. Prawda była jednak taka, że lubiłam słuchać owej wokalistki. W końcu przyznałam się do tego i wcale nie posypał się na mnie deszcz obelg. Mało tego, dziewczyny stwierdziły, że jej kawałki wpadają w ucho.

Kiedyś podczas tworzenia kolejnych wpisów na blogu tysiąc razy zastanawiałam się, czy aby na pewno to, co napiszę, spodoba się ludziom. Ciągle poprawiałam tekst. Od pewnego czasu mam wyjebane, piszę na spontanie, a ktoś to jednak czyta.  I czym się przejmowałam?

Gdy zaczęłam swoją przygodę z lumpeksami, sprawdzałam, czy aby przypadkiem ktoś ze znajomych nie widzi mnie wchodzącej do tego typu sklepów. Tak bardzo bałam się wyśmiania. Jednak w końcu przestałam zerkać na wszystkie strony i normalnie robiłam zakupy. Nie ściemniałam, gdy ktoś pytał mnie, gdzie kupiłam daną rzecz. Nikt się nie śmiał. Mało tego, parę miesięcy temu widziałam w takim sklepie znajomą ze szkoły. Czyli nie ma się czego wstydzić. 

 Komuś coś się nie podoba? Jego problem.



 

 





 




















12 komentarzy:

  1. Nie ma co przejmować się tym, co pomyślą bądź powiedzą inni, bo sami się przez to ograniczamy! A robienie na przekór większości jest bardzo fajne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ludzie tak mają, każdy tak ma - ważniejsze jest to co powiedzą ludzie niż to co sami myślimy. Trzeba próbować to wyeliminować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pozytywne nastawienie ; > Nie ma co przejmować się innymi, ważne żeby Tobie było dobrze ; D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie należy przejmować się innymi. Najlepiej być sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ze mną jest w drugą stronę, ostatnio robię wszystko by ludzie się ode mnie odwrócili. Dlatego też udaję często wredną jędzę, którą... nie jestem ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem. Jeśli faktycznie tak Cię wkurwiają jak to opisałaś to się nie dziwię.

      Usuń
  6. my za dużo czasu poświęcamy myśląc co ktoś o nas pomyśli. A to nie ma sensu. Jak ktoś ma jad w sobie, to i bez wad nam jakieś dopisze a tak, no wiesz,żeby były ;)

    OdpowiedzUsuń