sobota, 25 stycznia 2014

Parę faktów o mnie

Straszny ze mnie leń. Nie chce mi się pierdyliard razy myśleć nad tym, o czym do jasnej cholery pisać. Przynajmniej w tym momencie. Dlatego tym razem napiszę parę słów o sobie. Może nie będzie to zbyt ciekawe, ale co tam. 

Kiedyś na tym portalu miałam 2 blogi. Założyłam je na takiej zasadzie, że skoro kilkoro znajomych ma takowe, to ja też mogę, a co! Niedawno je usunęłam, lecz wciąż pamiętam, jakie głupoty wtedy wypisywałam. Aż nie chce mi się wierzyć, albo raczej przyjąć do wiadomości, że miałam wtedy 18 lat. Mentalnie jednak 13.

We wtorek kończę 21 lat. Pomimo swego wielce "sędziwego" (haha ;d) wieku nie wciskam na siebie do bólu eleganckich wdzianek rodem z szafiarskich blogów. Nie przestałam też zbierać artykułów i plakatów z ulubionymi wokalistami i kapelami. Ktoś ma coś przeciwko? To już jego problem. 

Mimo, że w szkole nigdy nie byłam prymuską, wolę sobie poczytać jakąś fajną książkę niż przez 5 godzin zastanawiać się, co założyć na wypad do miasta. 

Nigdy nie byłam na porządnym muzycznym festiwalu czy koncercie. Chciałabym w tym roku w końcu zaliczyć Woodstock. Czy się uda? Zobaczymy. 

Choć lubię czerń i słucham rocka, nigdy nie identyfikowałam się z jakąś konkretną subkulturą. Choć istnienie takowych samo w sobie mnie interesowało.

Nigdy nie udało mi się być poza granicami naszego kraju. 

Podobnie jak wielu innych nastolatków, kilka lat temu zainteresowała mnie saga "Zmierzch". O ile książki były w miarę znośne, o tyle filmy były dla mnie jakimś nieporozumieniem. 

W życiu nie chcę mieć do czynienia z ludźmi twierdzącymi, że homoseksualizm jest głupim wymysłem znudzonych nastolatków, a ten, kto nie wierzy w Boga, nie może być dobrym człowiekiem. Mogłabym jeszcze więcej tych absurdów wymienić. Cóż za nietolerancja i ciemnogród. 

Nie wyglądam na swój wiek, tylko na trochę młodszą. Kiedyś się tym strasznie martwiłam, jednak zauważyłam sporo dobrych stron takiego stanu rzeczy. Np. jadąc "emzetką" płacę mniej za bilet, no i wciąż mogę nosić koszulki z nadrukami:)

No dobra, na razie tyle starczy. Może kiedyś powstanie kolejna część tego posta, jak mi się jeszcze coś przypomni. 

 

24 komentarze:

  1. Mamy mnóstwo wspólnego. Też się lenię, miałam kiedyś dwa blogi, nigdy nie byłam na żadnym koncercie (co w tym roku się zmieni, bo bilet na 30STM leży bezpiecznie w szufladzie już od grudnia ;p), w czarnym mi najlepiej, nigdy nie przekroczyłam granicy kraju, jestem tolerancyjna i pomimo, że jestem trochę młodsza od Ciebie, to też nie wyglądam na swój wiek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam jechać na 30STM, jednak niespodziewany wydatek mi to uniemożliwia. Fajnie, że mamy tyle wspólnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Leń? I staruszka? :)) Już na zapas - wszystkiego najlepszego! i obyś zawsze mentalnie czuła się młoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piątka! Koszulki z nadrukami są najlepsze na świecie! Na Woodstocko może też się wybiorę?

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba każdy, czytając swoje jakieś stare wynurzenia z wieku 18 lat łapie się za głowę i stwierdza " kim był ten człowiek?!" i ma wrażenie, że to 13 latek XD
    na eleganckie ciuchy ponoć przychodzi czas po 25 roku życia. nie wiem, nie potwierdzam jako facet tylko okazyjnie biegam w garniturach XD
    A Woodstock moim osobistym zdaniem się wypalił, to już nie jest to samo, co 6 lat temu choćby. No ale:)
    A ciemnogród wyplenić trudno. Ba, rzekłbym, że nietolerancja, fanatyzm i inne rzeczy są tak bardzo ludzkie, że wytępić ze społeczeństwa ich nie sposób.
    Fajny spis, cv, metryczka mentalna, zwał jak zwał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz spotykam porównanie tych bzdetów do CV :)

      Usuń
    2. hm...może mam zbyt wybujałą wyobraźnię XD

      Usuń
    3. Bez wyobraźni do żadnych wniosków się nie dojdzie, więc niech sobie będzie nawet wybujała :p

      Usuń
  6. OMG pisz większą czcionką bo mi oczy wypadną, błagam xD

    Nowa recenzja (The Offspring – The Kids Aren’t Alright) na blogu http://namuzowani.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie Twoja prośba zostanie rozpatrzona pozytywnie, bo i ja zauważyłam, że coś tu jest nie teges :D

      Usuń
  7. wszystkiego naaajlepszego, kochana! ; ) im jesteśmy starsi, tym ten 'młodszy' wygląd doceniamy bardziej! żyj całym życiem, leń się kiedy masz ochotę i noś te koszulki z nadrukami! ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdyby pominąć kwestię związaną z pobytem za granicą, chęcią wyjazdu na Woodstock i zbieraniem plakatów (ale to pewnie dlatego, że nie mam własnego pokoju, który mogłabym poobklejać) mogłabym przypisać zdania, które napisałaś, również do siebie.

    Wszystkiego najlepszego :)

    [a, no i jestem starsza o rok, ale widocznie moja świadomość próbuje to wyprzeć jakoś]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przyklejam plakatów. Szkoda ścian pomalowanych parę miesięcy temu :)

      Dzięki :)

      Usuń
  9. Jeśli jakiś stary dziad do mnie zagaduje (kryzys wieku średniego albo kryzys wieku starczego ) to mu mówię, że mama mi nie pozwala rozmawiać z obcymi i że mam 14 lat... iiii miny ich cudowne. A rocznikowo mam 22 ale na tyle nie wyglądam. Nie wiem czy wyglądam na 18 a co dopiero haha są plusy, poważnie... i z biletami też :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie Ci podkradnę ten patent na starych dziadów :D

      Usuń
  10. Też nie cierpię ludzi nietolerancyjnych, a co do niewyglądania na swój wiek to zawsze są plusy - czy to wygląda się na starszego, czy na młodszego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Jakbym wyglądała na starszą to nie musiałabym wyciągać dowodu przy kupnie piwa :)

      Usuń
  11. Nowa recenzja (Adele – Rolling in the Deep) na blogu http://namuzowani.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Także nie byłam na festiwalu, ale takim z prawdziwego zdarzenia i ubolewam nad tym..Ja akurat wyglądam adekwatnie do wieku i cieszyć się czy nie? :D
    Dodam, że u mnie nowy post i jeśli masz ochotę wpadnij tak jak ówcześnie i pozostaw opinię, nie ukrywam, że każda jest dla mnie na wagę złota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ciesz się. Tak jest chyba najlepiej :)

      Usuń
  13. Kochana!

    Ja jestem stara i ślepa! Proszę większą czcionkę ! ;)

    OdpowiedzUsuń