wtorek, 30 września 2014

Liebster Blog Award, cz. 2


Chyba ten tag prędko nie zniknie z blogosfery, no i dobrze :) Tym razem pytania zadała mi Annalina.

1. Skąd wzięło się Twoje przezwisko?
Najczęściej ludzie po prostu skracali moje imię do Ewki, co trochę mnie wnerwiało :D Pamiętam jeszcze, że w podstawówce miałam ksywę Słownik, bo byłam najlepsza w klasie z ortografii. A, i w gimbazie wołali na mnie Tofik, ale genezy tego akurat nie znam :D

2. Co Cię motywuje?
Świadomość, że nic się samo nie zrobi, więc wypadałoby ruszyć swój szlachetny tyłek.

3. Najpiękniejsza część dnia?
Wtedy, kiedy robi się ciemno.

4. Bez czego nie potrafisz wyjść z domu?
Bez telefonu zdecydowanie.

5. Co zawsze poprawia Ci humor?
Ulubiona muzyka, rozmowa z bliską osobą, głupie amerykańskie komedie.
6. Ile czasu poświęcasz na przygotowanie się do wyjścia?
Niewiele w sumie. Może będzie z pół godziny.

7. Twoje pierwsze zauroczenie (kto, kiedy, jak)?
Kiedy to, kurna było...Miałam chyba z 12 lat, gdy spodobał mi się kolega z klasy, z sąsiedniej ławki.

8. Gdzie widzisz siebie za 10 lat?
Jak najdalej od tego zadupia i toksycznej rodziny.

9.Jaki jest Twój talent?
O ile w ogóle jakiś istnieje, to jeszcze nieodkryty.

10. Co lubisz w sobie najbardziej?
Kolor oczu, haha :D

11. Jakie znaczenie ma dla Ciebie blog?
Spore, inaczej dawno by mnie tu nie było :)

Tradycyjnie nikogo nie nominuję :)

26 komentarzy:

  1. Ja pamiętam że do mnie "seksi Olka" mówili, bo toż to raz w podstawówce przyszłam w spódniczce i starsza nauczycielka tak do mnie powiedziała przy wszystkich... do końca gimnazjum mi tego nie darowali :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też fajnie :D Mi się to z taką durną piosenką discopolową kojarzy :D

      Usuń
  2. Podobają mi się twoje plany na przyszłość :P Bardzo podobne do moich, wręcz identyczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się twoje plany na przyszłość :P Bardzo podobne do moich, wręcz identyczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bardzo lubię nadchodzący zmierzch ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam, kiedy trafiam na osobę, która twierdzi tak jak ja : "że trzeba ruszyć swój tyłek" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tofik ♥
    ej, co Ty taka skromna z tym talentem? choćby pisanie chwytliwych postów :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz? Chyba coś w tym jest, bo podejrzanie dużo wejść mam ostatnio :D

      Usuń
  7. Calkiem ciekawa lektura jest ten blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po tym "konkursie" śmiało mogę stwierdzić, że wiele nas łączy.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Słownik? Fajne xD Też byłam orłem z ortografii, nawet konkursy wygrywałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pewnie masz mnóstwo talentów w stylu ''umiem polizać swój łokieć'' czy coś :) i w ogole, wtf, jak mozna kogoś przezywac slownik XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Ósemeczka rządzi! :D Mam nadzieję, że skróci nam się te 10 lat :)
    Czy mam rozumieć, że Twój ulubiony czas w roku to dni, w których popołudniu już się robi ciemno? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poniekąd tak, ale na ogół w ogóle lubię ciemność, niezależnie od pory roku :)

      Usuń
  12. "Jak najdalej od tego zadupia i toksycznej rodziny." - O to to.

    OdpowiedzUsuń