sobota, 13 września 2014

Liebster Blog Award


To ta zabawa jeszcze istnieje? No popatrz, popatrz. Dawno nikt mnie nie nominował (taki tam smuteczek), aż w końcu zrobiła to Anne. Zasad chyba nie muszę przypominać, bo z tym czymś chyba każdy bloger w ostatnich latach się spotkał (znowu będzie, że uogólniam, huehue). No to lecę z tymi odpowiedziami, a co tam.

Co robisz zaraz po przebudzeniu?
Na ogół słucham wtedy muzyki, ewentualnie czytam jakieś głupoty w Internetach.

Kim chciałaś być, gdy byłaś mała?
Piosenkarką, tak coś mi się zdaje.

Dziwne słowo, które przychodzi ci do głowy. Dlaczego jest według ciebie dziwne?
Mamla. Po jakiemu to niby?

Najpiękniejsza część człowieka to...
...jego wnętrze. Nikt nie wie, co dokładnie siedzi nam w głowie i to jest niesamowite.

Co widzisz przez okno swojego pokoju?
Kilka drzew i kawałek drogi.

Który film możesz oglądać setki razy?
Jeszcze nie zdarzył się film, który powaliłby mnie porządnie na kolana.

Jaki typ rozrywki jest dla ciebie katuszą?(opera, kino, mecz itd.)
Słuchanie disco z pola i co niektórych hitów Eski.

Co myślisz o trzymaniu w domu węży?
Ich towarzystwo nie byłoby zbyt przyjemne.

Żyjesz dniem dzisiejszym, czy myślisz o przyszłości? Dlaczego?
Właściwie to tak pół na pół. Trudno powiedzieć, dlaczego.

Kto cię inspiruje?
Nie wymienię tu konkretnych osób, bo jeszcze by powstała litania. No ale ci ludzie, o których mowa, skutecznie (przynajmniej po części) zmotywowali mnie do ruszenia tyłka i zrobienia czegoś w końcu ze swoim marnym życiem.

Co cię drażni?(w ludziach/świecie/telewizji)
O tym, co drażni mnie w ludziach, już wspominałam ileś tam razy, więc nie będę do znudzenia powtarzać. W świecie wnerwiają mnie wojny i to, co się wyrabia np. w Indiach. No a w telewizji reklamy i seriale, które lubiłam może z 10 lat temu. I w ogóle szkoda tracić czas na TV.

Nie nominuję nikogo, bo tak.

39 komentarzy:

  1. Ciekawe odpowiedzi :D Ja jednak nie lubię bawić się w takie coś ;D

    http://dawidkwiatkowski-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bogowie, ta zabawa jest nieśmiertelna, serio XD
    Mamla mnie rozjebało XD A nie memla?XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie faktycznie słyszę to z "a" :D Każdego by rozjebało :D

      Usuń
    2. Uświadomiłaś mi, że można to faktycznie różnie mówić, bo to w sumie...onomatopeja XD

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Też zadaję sobie to pytanie :D

      Usuń
    2. Wpisałam w Google, znalazło nazwisko Mamla ;D

      Usuń
    3. Mi właśnie też :D Ale ja to co jakiś czas w domu słyszę, w sensie "ta mamla" :D

      Usuń
    4. Mamla, pierwsze slysze xd nazwisko Mamala kojarze, ale Mamla...hmm ciekawe! :)

      Usuń
  4. A mnie seriale dopiero zaczęły interesować, tak jak kiedyś w ogóle mnie nie obchodziły xD No ale masz rację, TV mogło by w ogóle nie być.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz na ruski rok coś ciekawego się zdarzy, ale tak to tylko marnuje się czas.

      Usuń
  5. Też jestem zdziwiona, że ten TAG jeszcze istnieje o.O

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamla, serio? Ja bym powiedziała "akcent paroksytoniczny" albo "strofa heterometryczna". Ale niestety-stety wiem, co te wyrazy oznaczają :D
    Ale zgadzam się, szkoda tracić czas na telewizję... Jest tyle milszych rzeczy na których można tracić czas ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz widzę te wyrażenia o.O, ewentualnie wyparłam je ze swojej podświadomości :)
      Co prawda, to prawda. Słuchanie muzyki lepsze na ten przykład :)

      Usuń
  7. Mamla? Mamla? Mamla? x10000000000000 Zapraszam na nową recenzję na blogu http://namuzowani.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. ohoho ciekawe ile ten tag pociągnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak długo, jak ktoś będzie chciał się w to bawić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lebster znów żywy xD już widziałam te pytania na innym blogu i muszę przyznać, ze są intrygujące :D
    podoba mi się opis Twojego widoku z okna.
    każda gówniara chciała być piosenkarką xDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak, ewentualnie aktorką, modelką czy księżniczką :D

      Usuń
    2. oo tak, albo nauczycielką! to też było bardzo modne haha

      Usuń
    3. Albo bohaterką ulubionego serialu :D Można tak do rana wymieniać :)

      Usuń
  11. Od razu widać, że to są Twoje odpowiedzi - totalnie w Twoim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Na bezsensowne przełączanie kanałów i oglądanie głupawych seriali zdecydowanie nie warto tracić czasu.
    Właśnie, wnętrze człowieka najpiękniejsze.
    A w ogóle to podoba mi się jak piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Brat kiedyś chciał mieć węża, ale na szczęście dał sobie spokój :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama bym ześwirowała, gdyby siostra zechciała go mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeżeli masz chęci to możesz jeszcze na kilka pytań poodpowiadać. Bo też nominowałam Cię do Liebstera :p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to w dość bliskiej przyszłości się pobawię :)

      Usuń
  16. Jakieś 90% małych dziewczynek kiedyś chciało być piosenkarką. Albo aktorką :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja chciałam być weterynarzem :) chyba bym się zapłakała na śmierć jakbym faktycznie nim była. Płakałabym za każdym zwierzątkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie do takiego zawodu trzeba mieć mocne nerwy.

      Usuń
  18. Zapraszam na dwie nowe recenzje ("Anaconda" & All About That Bass") na blogu http://namuzowani.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń