niedziela, 24 maja 2015

Wujek Google, cz. 3


Brak weny jest naprawdę dobijający. Chociaż w sumie mam ostatnio o czym pisać, nie jestem pewna, czy ten blog jest idealnym miejscem do akurat takich rozważań. Póki co łapcie najlepsze hasła, które ludzie wpisali w Googlach. Enjoy! :D

wygladam jak gimbus
Ciesz się! :D

ludzie ktorzy maja wkurwiajaca gadke
Jaaa! :D

myślenie starszych ludzi to ciemnogród
Niektórych owszem :)

pamiętnik został spalony blog
True story :(

A na koniec prawdziwy hit:
jeb jeb disco polo lata 90

Także jest wesoło :D

11 komentarzy:

  1. Ostatni tekst zdecydowanie jest hitem! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh God,sama musiałabym sprawdzić, jakie hasła są u mnie:D moim faworytem jest wyglądam jak gimbus, zdecydowanie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hasła niezłe, nie ma co :D Ostatnie przebija wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ,,jeb jeb disco polo lata 90'' ok :P

    OdpowiedzUsuń
  5. A na mojego bloga nikt przez Google nie trafia .______.

    OdpowiedzUsuń
  6. "Wyglądam jak gimbus" xDDD
    Odezwiesz się do mnie? chcę wysłać zaproszenie na bloga: anonimowa91@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. " jeb jeb disco polo lata 90" to przebiło wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobny dylemat z tematami na bloga...
    Uwielbiam te hasła :D Kiedyś miałam na innym blogu - nie wierzcie bliźniaczkom (wtf?!). Ale Twój gimbus rządzi :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Na mojego bloga ludzie trafiają wpisując zupełnie inne hasła, haha :d

    W wolnej chwili zapraszam:
    jully-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń