sobota, 14 stycznia 2017

3 lata


Parę rzeczy w życiu mi nie wyszło, ale jednym z wyjątków jest spędzenie tutaj 3 lat. Żaden z poprzednich blogów tak długo nie istniał w Internetach. Wow. Kiedy to zleciało? Czy to nie wczoraj spierdoliłam z Onetu?

Bywały czasy, gdy wrzucałam nowy tekst co kilka dni, i to na spontanie. Innym razem długo myślałam nad tym, co tu się pojawi, a i tak nie byłam zadowolona z końcowego efektu. Zdarzało się też, że znikałam na miesiąc lub dłużej. Nie obiecuję, że kolejne wypociny będą częstsze, ale na pewno chciałabym, by było ich ciut więcej niż w 2016.

57448 wyświetleń. 108 obserwatorów. Kilkanaście/kilkadziesiąt osób, które jakoś tu jeszcze wytrzymują i to niezależnie od tego, jak bardzo chujowy tekst tu wrzucę.

Trochę się zmieniłam i moje życie też. Poznałam ciekawych ludzi (którzy oczywiście mieszkają daleko, typowe). Zwiedziłam kawałek Polski. Spełniło się jedno z moich największych marzeń. Lepiej znam siebie. Co jakiś czas próbuję nowych rzeczy. Nie zmienia to faktu, że nadal nie jestem typem tej przebojowej, zajebistej gwiazdy i szczerze mówiąc, nie chcę nią być.

Oby blog przetrwał kolejne 3 lata i dłużej!

Twarzoksiążka!

43 komentarze:

  1. Gratuluje przetrwania i spędzenia tutaj aż 3 lata , Twoje posty sa na prawdę bardzo dobre , oby tak dalej! pozdrawiam:)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, miłooo :D Powodzenia w dalszym pisaniu! No, to Twój blog w zasadzie jest równolatkiem mojego, aczkolwiek ja nie mam tak bogatej blogowej historii :D

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 Lata to bardzo długo :) życzę utrzymania poziomu blogu :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia :D Blogowo jestem tylko trochę starsza od ciebie i wiem jak trudno czasami ogarniać i życia, i bloga. Powodzenia w kolejnym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia! Oby blog wytrwał kolejne trzy lata :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie przypomniałaś mi, że mój obecny blog nie tak dawno również obchodził swoje 3 lata, a przynajmniej tak mi się wydaje. Życzę Ci kolejnych lat tutaj i, żebyś mogła razem z blogiem zmieniać się, dojrzewać, stawać się coraz lepszą wersją siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. 3 lata to sporo czasu :) Oby było więcej blogowych lat :) Zawsze chętnie Cię poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje z powodu stażu i...oby faktycznie, wena dopisywała jak najdłużej:)
    PS. A list powinien dotrzeć na dniach, bo się zajebałam i dopiero go napisałam XD Ale więcej w liście, no:)

    OdpowiedzUsuń
  9. W kwietniu minie 5 lat, od kiedy przeniosłam się na blogspota... O matko, jak ten czas leci. A w marcu stukną mi dwa lata w Holandii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nieźle. Mam nadzieję, że też tak długo dotrwam. I jeszcze dłużej :)

      Usuń
  10. Jakie 108 obserwatorów? Jest 109. :D
    Ahh, pamiętam jeszcze te stare, dobre czasy, kiedy to bloog.pl razem z onetem królowali jako strony dla blogów. I pamiętam jak jeszcze wtedy trafiłyśmy na siebie.
    Blogowanie takie jest - jeśli to robi się z pasją, to trudno przestać i po prostu odpuścić.
    Życzę Ci wytrwałości i więcej stałych czytelników wraz z rosnącymi wciąż obserwacjami, komentarzami i wyświetleniami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Rosnące statystyki są super, ale i tak najważniejsze jest to, że mam Was :)

      Usuń
  11. Aj, czas szybko leci :) Gratuluję trzech lat!

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję, z miejsca życzę kolejnych 3 lat! baw się dobrze na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Brawo Ty :) Oby więcej tych lat było :)
    Ja jestem, zawsze zdania , że każdy pisze bloga dla siebie i ilość notek nie gra roli. Jednak sama nie lubię mieć luki w archiwum :p

    Zawsze trzeba być sobą , nie każdy musi być 'gwiazdą' :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak trzymaj! Za bycie sobą jesteś tu lubiana i ceniona.
    Stóweczka :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i życzę kolejnych lat blogowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, gratuluję tak długiego stażu i liczę na kolejne 3 i więcej lat tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój blog niedługo będzie miał 4 lata i jestem trochę przerażony, że czas tak zapierdala..
    Gratuluję tych 3 lat. Gratuluję przede wszystkim czytelników i komentatorów, bo to jest chyba największa zachęta do dalszego pisania.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję i powodzenia dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super , gratulacje 3 latek spędzonych tutaj :)
    I zebys była i pisała tu jak najdłużej !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Im jesteśmy starsi, tym szybciej płynie czas :) gratuluję i oby tak dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też kiedyś byłam na onecie, jednak dużo bardziej jestem zadowolona z blogowania właśnie tutaj :) Niestety nie pamiętam kiedy się przeniosłam na tą platformę :) Dzięki blogowaniu można fajnie obserwować zmiany które w nas zachodzą i jest to świetna pamiątka :) Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję! <3 pozdrawiam i zostaję tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. 3 lata to już szmat czasu! :O serio, ja na kopnij-to byłam jakieś 4, potem skasowałam i od tego momentu nie mogę znaleźć sobie miejsca :C

    OdpowiedzUsuń