sobota, 14 lutego 2015

Wujek Google


Ten blog najwyraźniej robi się coraz bardziej "fejmes", bo ludzie znajdują go po ciekawych hasłach. Notuję je na bieżąco i mam niezły ubaw. Oto i kilka najlepszych!

pisanie z dwunastolatkami Z pewnością to to samo, co pisanie bloga przez dwunastolatkę.

gimnazjum to piekło blog Czyli nie tylko u mnie było.

lumpeksy wciaz popularne Ale i tak najlepsze ciuchy zgarniam ja :D

dlaczego słuchasz eski A dlatego, bo nie słucham.

jak mogę życie zmieniło się po fuck it A tak bardziej po polsku maybe?

bez czego nie wyobarzam sobie dnia No to poznałam nowe słowo :D

Pozdrawiam z podłogi :D

31 komentarzy:

  1. Hahah nieźle. Coś chyba już wrzucałaś na insta jak dobrze pamiętam. :)
    Ja ostatnio u siebie znalazłam takie hasełko: "69 gdy facet jest na gorze" - o.O NIE MAM PYTAŃ! xDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze pamiętasz. Ale to lajtowe było :)
      Hahahahahahahaha XD

      Usuń
  2. Pozdrawiam z parteru! xD Eska rozbroiła mnie totalnie xD
    Swoją drogą, proponuję napisać post o tym, bez czego nie wyobarzasz sobie dnia, dodając interpretację tego pytania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale faktycznie kiedyś się słuchało :D
      O tak, to jest myśl :D

      Usuń
  3. U mnie ostatnio w wyszukiwaniach pojawiło się: robisz ze mnie głupka? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre,dobre :P Chyba też muszę sobie zacząć zapisywać.
    Ja pitolę jak te dzieci zdadzą maturę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zacznij, fajna zabawa :)
      Najlepiej, jakby się okazało, że te hasła dorośli ludzie wpisywali :D

      Usuń
  5. Tam to naprawdę czasami takie głupoty wyskakują.. ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne... Czasami aż żałuję, że u mnie tak zabawnych statystyk nie ma. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie wujek chyba nie lubi bo tylko po 2 hasłach mój blog można znaleźć i są to cytaty z piosenek :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasami przeraża mnie to, po jakich hasłach ludzie trafiają na moją stronę....

    OdpowiedzUsuń
  9. hehe dobre :D ciekawe statystyki ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahaha :D Takie rzeczy tylko w necie!

    OdpowiedzUsuń
  11. To "wyobarzanie" to bym akurat wybaczyła, bo jak ja się spieszę to też robię takie głupie literówki z zamianą miejsc, a zazwyczaj tego nie wychwytuję :D No i dziwiłam się, że mojego bloga nikt nie wyszukuje po jakichkolwiek hasłach, a właśnie zauważyłam, że miałam zaznaczoną opcję, żeby NIE MOŻNA go było wyszukać... Ale już zmieniłam i może za jakiś czas również się pośmieję :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że masz takie poczucie humoru :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Cholera, muszę sprawdzić, po czym sprawdzają mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. No nieźle :) U mnie chyba nigdy nie było jakichś nadzwyczajnie dziwnych haseł :D

    OdpowiedzUsuń
  15. O matko, no to pięknie haha. można się zdziwić. a skąd znaleźć jak Cię wyszukują? :D Pozdrawiam i zapraszam na nowy post, może Ci się spodoba :) https://whatcansay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przegląd --> Statystyka --> Źródła ruchu sieciowego :D

      Usuń