czwartek, 14 stycznia 2016

2 lata!


W chwili pisania tego posta okazuje się, że moje wypociny przeczytaliście 37305 razy, dowaliliście 3498 komentarzy, a obserwatorów jest 93. Stworzyłam 96 postów, z których najpopularniejszy został wyświetlony 453 razy. Ktoś powie, że to śmieszne liczby, jednak uważam, że nie jest tak źle - liczy się fakt, że moje słowa nie trafiają w próżnię.

Właśnie minęły dwa lata, odkąd wyemigrowałam z Onetu, na którym spędziłam dobre cztery lata. W pewnym sensie zapuściłam tam korzenie i ciężko było to rzucić, ale obecnie myślę, że to jednak była dobra decyzja. W końcu posty z czasów moich ostatnich lat nastoletnich tak się mają do obecnej mnie, jak Eska do metalu. Totalny mózgojeb.

To cud, że jeszcze tu wytrzymujecie, bo powiedzmy sobie szczerze: nie mam jakichś powalających, oryginalnych poglądów i w ogóle niczym szczególnym nie wyróżniam się w blogosferze. Ale gdzieś muszę coś napisać, bo lubię :)

Możliwe, że za jakiś czas na tym blogu nastąpią pewne zmiany (jest tu zbyt monotematycznie), ale jego stałym elementem pozostanie czarne tło, bo taki mam kaprys :D

Oby Fuckin Blog przetrwał kolejne lata!

21 komentarzy:

  1. Wyróżniasz się chociażby swoim specyficznym poczuciem humoru (które jest bardzo w moim guście). :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję pracy na blogu, oby tak dalej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obyś wytrzymała tu jeszcze 22 lata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze tyle chyba nie pożyję, no ale dzięki :D

      Usuń
  4. moje gratulacje chciałabym kiedyś osiągnąć takie liczby ,bardzo ciekawie opisujesz i masz fajne poczucie humoru byłoby mi miło gdybyś miała ochotę zobaczyć mój blog i ocenić

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Cię czytać, nie owijasz w bawełnę, wypowiadasz się pewnie, no i masz fajny gust muzyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę jestem tu pierwszy raz i trafiam na takie wydarzenie :) Czyli w sumie już sześć lat? To naprawdę długo, gratuluję wytrwałości no i powodzenia w blogowaniu na przyszłość, bo to naprawdę świetna sprawa. A ja od dziś z przyjemnością będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) No to rozgość się w moich skromnych progach :D

      Usuń
  7. Wszystkiego dobrego :D Życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi podoba się klimat, jaki tu panuje i dobrze, że czarne tło zostanie :D Obyś jak najdłużej tu zabawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dwa lata... szybko minęło. Obfitości postów na kolejne lata życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję rocznicy :) Lubię Cię czytywać, pewnie nie jestem jedyna (jak z resztą widać!), więc życzę kolejnych dwóch lat i kolejnych!

    OdpowiedzUsuń
  11. To jeden z moich ulubionych blogów w blogesferze (szczerze to przypomina mi trochę moje True-Villain), ale ty przynajmniej wytrzymałaś kilka lat. Ja mam ogólnie z tym problem. Oczywiście gratuluję i życzę 100 lat blogowania.

    Serdecznie zapraszam na nową recenzję (Ariana Grande - Focus) na NAMUZOWANI.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń