sobota, 31 stycznia 2015

Parę faktów o mnie, cz. 4


Post tradycyjne na pełnym spontanie, a co tam! :D Znowu dowiecie się różnych rzeczy na temat mojej skromnej osoby :) No to jazda!

Mam 158 cm wzrostu.

Za każdym razem, jak jadę do miasta, jest bardzo prawdopodobne, że do domu wrócę z jakąś książką lub lakierem do paznokci.

Istnieje niewiele piosenek, których teksty znam idealnie na pamięć.

Do tej pory nie zrobiłam prawa jazdy. Nawet nie próbowałam :)

Wiele razy w życiu słyszałam, że jestem piękna i inteligentna :O

Podczas pobytu w galerii najwięcej czasu spędzam w Empiku i Media Markcie.

Rozwala mnie to, że ktoś może nie odróżniać słuchawek od głośników.

Staram się nie wypowiadać na tematy, o których mam niewielkie, czy zerowe pojęcie.

Mam taki zeszyt, który służy mi za pamiętnik, a z tyłu wypisuję hasła, po których ludzie znajdują ten blog w Googlach :)

Ciężko mi idzie wyjaśnianie czegoś komuś, choć wiem, o co chodzi.

Często piszę i publikuję posty ze smartfona.

Bloguję od 5 lat.

Uwielbiam pierogi i krokiety.

Od zawsze mam wstręt do jajek. Już sam ich zapach każe mi się ewakuować do innego pomieszczenia :D

Dobra, starczy na dziś i za jakiś czas pojawi się "normalny" post :D

48 komentarzy:

  1. Paznokcie rzadko maluje, ale lakiery kupuję namiętnie. I też chociaż wiem o co chodzi, ciężko mi tłumaczenie rzeczy oczywistych, szczególnie drogi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już jesteśmy dwie, bo zdarza mi się nawet 2 tygodnie paznokci nie malować :)

      Usuń
  2. Są w ogóle ludzie, którzy nie odróżniają słuchawek od głośników? O.o
    Ja bloguję już prawie 4 lata, ale nie przepadam za publikowaniem postów ze smartfona. Może po prostu dlatego, że nie lubię pisać długich tekstów na smartfonie :)
    I też nie bardzo potrafię wytłumaczyć ludziom cokolwiek XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są, właściwie to jedna osoba :)
      A dla mnie to bardzo wygodne, zresztą piszę z takiej aplikacji :)
      ;)

      Usuń
  3. Piąteczka, nareszcie ktoś kto nienawidzi jajek tak samo jak ja :D
    Ale nie rozumiem... Jak można nie odróżniać słuchawek od głośników?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie jestem sama :D
      Też nie ogarniam :P

      Usuń
  4. Rozumiem, że ktoś nie odróżnia strony prawej od lewej, czy też spódnicy od sukienki ale głośniki od słuchawek? :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też walnęłam niezłego facepalma :D

      Usuń
    2. Zdarza się :)
      A co do wzrostu - małe jest piękne! Pamiętaj o tym! Ja sobie codziennie to powtarzam bo mam tylko 2cm więcej :)

      Usuń
  5. hah, nie ma to jak rzucić garśc info na spontanie :P Też tak muszę kiedys :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Też tego nie ogarniam jak można nie odróżnić słuchawek od głośników...No cóż.I tacy ludzie się zdarzają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak...A dotychczas myślałam, że nieogarnięcie dotyczy mnie :)

      Usuń
  7. Och, rety, jaka jesteś malutka^^
    To mi jednak teksty wchodzą do głowy łatwo:)
    I nie wyobrażam sobie, jak można napisać post na smartfonie. W życiu by mi nie wyszło:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że taki komentarz w końcu padnie :)
      Zazdroszczę :)
      Żadna to filozofia, mam od tego taką aplikację :D

      Usuń
    2. No bo ja mam słuszne 176 cm wzrostu :D
      Jakoś tak wyszło, pewnie przez to, że jako dziecko dużo wierszy recytowałam:)
      Hm...ja mam na to pewnie za stary telefon :D

      Usuń
    3. Zazdroszczę :D Chociaż nawet te 165 czy 170 cm by mnie cieszyło :D
      Czyli trening czyni mistrza :)
      To zależy, jaki masz. Ja tam nawet na tym poprzednim, tnącym się Szajsungu jakoś wyrabiałam :)

      Usuń
  8. mi też ciężko przychodzi wytłumaczenie komuś czegoś, witaj w klubie :D
    i wzrost mamy podobny nawet, zawsze mówię, że mam 160 w kapeluszu ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze, że nie jestem sama :)
      Wow, to super, bo większość ludzi jest ode mnie wyższa :)

      Usuń
  9. Ja też kocham pierogi i krokiety <3 I też najwięcej siedzę w empiku <3

    Zapraszam na 10 (!) nowych recenzji na blogu http://namuzowani.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tym prawkiem to tak jak ja :) chociaż przymierzam się do zrobienia go w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A z czym najbardziej lubisz pierogi? :P
    I naprawdę są ludzie którzy nie odróżniają słuchawek od głośników? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też pytanie, z kapustą i grzybami oczywiście :D
      Tak, autentycznie znam taką jedną osobę :D

      Usuń
  12. Serio ktoś nie odróżnia słuchawek od głośników?! :D
    Z telefonu pisałam kilka razy, jak mnie wena w pociągu dopadła. Jednak publikowałam dopiero w domu, z komputera - bo ja muszę każdy post trzy razy przeczytać przed publikacją. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio, serio :D
      Mi tylko sen z powiek spędza kwestia postawienia przecinka w odpowiednim miejscu :D

      Usuń
  13. To jesteś o 2 cm wyższa ode mnie :p

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak można nie odróżniać słuchawek od głośników? O_o

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ niska jesteś! Chciałabym tak ;P
    Też nadal nie mam prawka ;D Pomimo, że umiem jeździć xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? :O
      A ja póki co jakoś nie mogę się przemóc :D

      Usuń
    2. Serio.
      Przyjdzie jeszcze kiedyś na Ciebie ten moment :)

      Usuń
  16. kurde, ja też uwielbiam pierogi i krokiety! ;D
    a lat blogowania można pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mamy sporo cech wspólnych np. wzrost, prawo jazdy i Empik :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Podzielam miłość do pierogów. ;)
    Ale żeby ktoś nie odróżniał słuchawek od głośników? Z tym się jeszcze nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piąteczka :)
      Ja to takiego facepalma walnęłam :D

      Usuń
  19. Przy Tobie czułabym się chyba jak olbrzym, bo mam 170 cm :D W sumie chciałabym być niższa, małe jest fajne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się zamieńmy, bo chciałabym być wyższa :D

      Usuń
  20. Również uwielbiam pierogi! I też zawsze najwięcej czasu spędzam w Empiku i zwykle wracam z miasta z nową książką ;)
    Zazdroszczę 158cm, też chciałabym być niższa :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Piąteczka :)
    Wszystkie chcecie być niższe, wow :D

    OdpowiedzUsuń
  22. pierogi <3
    zaskoczyłaś mnie z tymi piosenkami, ja znam mnóstwo tekstów na pamięć, są piosenki, które całkowicie mogę odtworzyć w głowie, całą linię melodyczną :D
    ja też kiedyś miałam tak z jajkami o.O ale mi przeszło haha

    OdpowiedzUsuń