niedziela, 25 stycznia 2015

Podróż do grobu, rozdział 22 (prawie)


Kiedy to zleciało? Już w środę moje urodziny, i to dwudzieste drugie. Fajna liczba, swoją drogą. Ale czy ten dzień coś zmieni? Nie sądzę.

Jakiś czas temu pisałam tu o zmianach, jakie się we mnie dokonały. Pamiętam, jak zobaczyłam pod tamtym postem komentarz "Starzejesz się". Ok, jest to nieuniknione, zresztą nie mam już 15 lat, plakatów na ścianach, potrzeby dostosowania się do tego popierniczonego świata, a pewne rzeczy i ludzie, na których tak cholernie mi zależało, to już historia. I ta muzyka, obojętnie jaka, jakoś tak ciszej nastawiona. I nie maluję już oczu na pandę. I włosy nie przypominają mopa. Jestem również zmuszona do ogarnięcia swojego życia. Ale...

Lubię sobie posłuchać Nightwish, czy Delain. Ba, nawet Linkin Park, Evanescence, Three Days Grace, czy Halestorm. I wielu innych zespołów dla gimbusów. Czasem poodmóżdżam się, czytając Cosmopolitana, czy jakieś romanse z wampirami, choć teraz częściej sięgam po coś ambitniejszego. Wciąż mam ochotę nosić spodnie z dziurami, t - shirty z dziwnymi nadrukami, koszule w kratę, czy trampki. I nawet noszę czasem jakieś buty glanopodobne. Chciałabym jakoś bardziej poszaleć z włosami, może jakieś ombre. I marzy mi się jeszcze tatuaż. Na razie nie wspomnę, jaki, bo nie wiadomo, czy nie zmienię zdania za parę miesięcy, a to jednak ozdoba na całe życie.

To może jednak nie jestem jeszcze taka stara?

49 komentarzy:

  1. A słuchaj czego chcesz, noś co chcesz, rób ze swoim ciałem co chcesz. To Twoja sprawa!
    Życzę dużo uśmiechu i radości z życia, spotykania wielu wartościowych ludzi, którzy przywrócą wiarę w nasz gatunek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jesteś stara bo co ja mam powiedzieć :) Zachowujesz w sobie młodzieńczą radość i to jest najważniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Można być młodym mając 90 lat i starym mając 20. ;)
    Sama mam zaledwie 15 lat, ale nie wyobrażam sobie siebie w wieku 20 lat bez mojej punkowej fryzury, pozdzieranych jeansów, glanów czy trampek, koszul w kratę i męskich bluz. haha! A już na pewno nie widzę siebie w żadnej sukience! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, są różni ludzie, różne mentalności :)
      No i fajnie, będziesz odrobinę się wyróżniać spośród szarego tłumu :) Swoją drogą, jakoś rok temu polubiłam sukienki :)

      Usuń
  4. Ja mam urodziny dokładnie miesiąc po Tobie, też 22. Moim zadnie to jeszcze nie wiek, żeby słyszeć, że coś mi nie przystoi z powodu wieku. Uwielbiam koszule w kratkę, trampki i dziurawe jeansy! I to się nie zmieni prędko. Mam już dwa tatuaże w czym jeden do poprawki i wiem, że na pewno za kilka lat zrobię sobie jeszcze jeden (jeżeli mi się nie zmieni, a wątpię to będzie to Piotruś Pan - bo ja nigdy nie dorosnę) :) (P.S. Moja mam zrobiła tatuaż w wieku 44 lat, więc tatuaż to nie młodzieńczy wymysł).

    Mam znajomych którzy są nawet starsi ode mnie i chodzą w kolorowych irokezach, glanach i dziurawych kraciastych spodniach :) I nie widzą w tym żadnego problemu :)

    Dojrzej, ale się nie zestarzej, bo stracisz radość, życia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś strasznie się przejmowałam tym gadaniem ludzi, że tego i tego już mi nie wypada robić, ale teraz na to mam wyjebane i nawet jak w wieku 40 lat będę chciała się tak nosić, czy sobie machnąć tatuaż, to tak będzie :)

      Wow, to masz fajnych znajomych. Ja nie znam ludzi starszych od siebie tak się ubierających, może żyją w przekonaniu, że już im nie wolno?

      Nie zamierzam. Choć w sumie moja radość życia jest taka średnia :)

      Usuń
  5. A ja w czwartek będę obchodziła 23 :) styczniowe dzieci są najfajniejsze :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I najpiękniejsze, i najmądrzejsze, i generalnie naj :D

      Usuń
  6. W Twoje urodziny życzę Ci, aby Ci się marzenia spełniły:) szczególnie te o tatuażu;)
    Lata lecą niesamowicie.. ja dopiero co zdawałam maturę. A teraz to jestem już prawie w średnim wieku :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, obym się tylko nie rozmyśliła :p
      E tam, chyba nie jesteś tak sporo ode mnie starsza :)

      Usuń
  7. ja tez lubie romanse z wampirami, a szczególnie pamietniki wampirów! :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy się starzeje ;)

    Życzę Ci, byś nigdy nic nie musiała, a chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak eksperymenty z włosami, to tylko czerwone pasemka <3
    Wszystkiego najlepszego z okazji nadchodzących urodzin i spełnienia marzeń o tatuażu, który nie znudzi się po roku :)

    Zapraszam na pierwszą notkę z nowego cyklu Namuzowani Przedstawiają na blogu http://namuzowani.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Nightwish dla gimbusów?Obrażasz mnie! Gimbusy słuchają teraz One Direction mam znajomą gimbuskę i ona właśnie tego słucha jak z resztą jej przyjaciółki.
    Mieć 22 lata i nosić glany to raczej szacun, a nie powód do zmian. Kłaniam się.
    Też zaeksperymentuję z włosami. Rudy mi się marzy,ale nie mam kasy na szamponetkę :(
    Wiesz nawet jak ktoś ma 90 lat to może czuć się młodym i mieć młode serce jak ta babcia najstarsza fanka Metalliki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejna fanka Najtłisza? Już Cię lubię :P Ja tam wyznaję zasadę, że niech tam ludzie sobie słuchają tego, czego chcą, byle nie próbowali mi tego narzucać na siłę.
      Miło mi w takim razie :)
      O, rudy kolor jest zajebisty, sama taki miałam 2 lata temu :) A niektóre szamponetki nie są takie znowu drogie :)
      O tak, słyszałam kiedyś o tej babci :)

      Usuń
  11. Ważne na ile lat się czujesz! Mając 60 lat, możesz mieć duszę 20 latki!
    W każdym wieku można szaleć, eksperymentować i robić, co się tylko zapragnie. Nie starzejesz się, gdzież tam-jeszcze całe życie przed Tobą ;)
    A z okazji urodzin spóźnione życzenia-przede wszystkim życzę Ci szczęścia i zdrowia, ale także spełnienia najskrytszych marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym mieć znów 22 lata, mimo że jestem tylko dwa lata starsza od Ciebie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja chciałabym mieć 15 :D

      Usuń
    2. Za mało ;p Co wtedy człowiek mógł, nic ;p Tylko czekać na osiemnastkę;p
      Spóźnione Wszystkiego Najlepszego :*

      Usuń
    3. Haha, ale za to byłby ten dreszczyk emocji, zastanawianie się, czy ktoś nas nie przyłapie na robieniu czegoś niedozwolonego :p A jak już można to robić, to nuuuda :D
      Dzięki :)

      Usuń
  13. Tyle Ci tylko powiem, że nie wiek czyni czlowieka ;-)
    P.S. Dzieki za odwiedziny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pewnie, że nie jesteś taka stara, w listopadzie tego roku również kończę dwadzieścia dwa lata, również noszę trampki i lubię czasami posłuchać sobie Linkin Park. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. widzę, że mamy podobny gust muzyczny, też lubię nightwisha, delaina też kiedyś słuchałam, a linkin park... aj :)
    a 22 to piękny wiek, choc można poczuc się staro ;p ale... każdy ma tyle lat, na ile się czuje, o! :))
    i gdybym nie zdążyła... to wszystkiego najlepszego, spełnienia tych wszystkich marzeń, które zawsze warto spełniac! :* bo co jak co, ale na to nigdy nie jest się za starym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jak fajnie :) Szkoda, że tak daleko mieszkasz, byśmy sobie łaziły na koncerty :)
      Faktycznie. W sumie to idealny wiek, by trochę poszaleć. Ale chyba mentalnie zbliżam się trochę do rzeczywistego wieku :)
      Dzięki. Fakt, można spróbować spełniać te nawet najbardziej szalone marzenia :)

      Usuń
  16. Starość to nie rzecz wieku, a podejścia do pewnych spraw, zresztą, Ameryki tu nie odkrywam, prawda?:D A nawet w bardzo starych ludziach, a może zwłaszcza w nich, jest bardzo dużo dzieci. To z kolei daje do myślenia :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo w sumie jak już bliżej grobu, to co im szkodzi :)

      Usuń
  17. Nie warto się przejmować. :)
    Każdy ma tyle lat na ile się czuje, a Ty na pewno nie jesteś stara, ktoś Ci napisał brednie. :)
    Tatuaż trzeba dobrze przemyśleć i zastanowić się nad nim dwa razy, jednak to wspaniała ozdobq ciała, cieszy mnie, że coraz więcej osób się na nie decyduje, chodź nie ukrywam, że boli mnie podejście polaków jakie mają do tematu ludzi, którzy posiadają tatuaż. Niestety nasz kraj jest bardzo zacofany pod tym względem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuję się :)
      No myślę :)
      A ja mieszkam na wsi, więc czekają mnie niezłe schody. A przecież nie zamierzam wytatuować sobie smoka czy czachy. I to rodzina by miała jakieś "ale", bo reszta wsi ma mnie w głębokim poważaniu :) Ale fakt, wszędzie można spotkać ciemnogród. A w naszym kraju to już na pewno.

      Usuń
  18. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :) Ja w sierpniu będę mieć 24 ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego. Życzę Ci spełnienia marzeń, dużo zdrowia, radości i w ogóle pomyślności w każdej sferze życia :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiek o niczym nie świadczy ;) Sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  21. To ja przed walentynkami będę miała 23 :)
    Więc żyj pełnią, jak najdłużej i oby jak najwięcej wyciśnij z życia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. podobno mamy tyle lat na ile się czujemy :) ja się tego trzymam, bo wciąż mogę spokojnie ogladac z chłopakiem bajki i nie przejmować się słowami przyszłej Teściowej: synu, czy my mamy w domu małe dzieci? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dobre :) Ale fajnie jest tak zachować odrobinę dzieciństwa :)

      Usuń
  23. trochę spóźnione, ale.. wszystkiego najlepszego! :*
    nie sądzę, żebyś była stara. wręcz przeciwnie, to może być najlepszy czas w Twoim życiu :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Też się spoźniłam ale wszystkiego najlepszego :) Żebyś nigdy nie czuła się staro :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Liczy się młoda dusza! Sama słucham Linkin Park, jako jeden z moich ulubionych zespołów. Cosmopolitan nie czytam, zbyt irytują mnie takowe treści. Ostatnio pomyślałam, że trzeba zacząć wyglądać odpowiednio do swojego wieku, zacząć się ubierać bardziej stosownie. Bzdura. Nadal jesteśmy dziećmi, chociaż trochę starszymi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czasami nachodzą mnie takie myśli, ale je odpycham :) Choć...raz na ruski rok mam ochotę założyć fajną kieckę :)

      Usuń