czwartek, 26 lipca 2018

O czym pisać na blogu? Już ja Wam powiem.



O czym można pisać na blogu? To pytanie spędza sen z powiek wielu z nas. Dziś wychodzę ze swoimi propozycjami. Częstujcie się za darmo.

1. O tym, co zażywają członkowie partii rządzącej oraz namiary na ich dilerów.

2. O psie, który w wieczerzę wigilijną jednak przemówił ludzkim głosem. I w jakim języku?

3. O filmie z polskim dubbingiem, który przyjemnie się oglądało.

4. O pierwszym na świecie kogucie, który zniósł jajo i gdzie miał miejsce taki przypadek.

5. Recenzja 50 twarzy Greya z gatunku jaka to genialna książka.

6. Jak długo przetrwałoby małżeństwo żurawia i czapli, o ile by do niego doszło?

7. O jedynym słusznym leku na ludzką ignorancję.

8. O jednorożcu, który przypadkowo znalazł się w Waszym mieście i nie wie, jak wrócić do Zaczarowanej Krainy.

9. O jedynym człowieku na świecie całkowicie zdrowym psychicznie i kto to taki?

10. Jak za darmo pojechać/polecieć gdziekolwiek?

11. Jak doprowadzić do końca świata w kilka lat?

12. Dlaczego kobiety nie mogą chodzić po ulicy nago od pasa w górę?

13. O tym, że wbrew pozorom wszystkiego jeszcze nie wymyślono.

14. Milion powodów, by zabić ojca/matkę/brata/chłopaka/teściową i dlaczego jeszcze tego nie zrobiłeś/aś.

15. Coś o cyckach. Bo cycki zawsze mają branie.

No to do dzieła!

22 komentarze:

  1. Ostatnia propozycja w punkt! Na pewno byłoby wiele wyświetleń. :P :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nigdy nie miałam problemu z pomysłem na posty, zresztą zapisanych inspiracji mam od groma, ale przyznam, że Twoje są wyjątkowo... powalone :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaj mam tyle pomysłów, że musiałabym codziennie publikować posta :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Cycki górą. :D
    Lubię takie posty, skutecznie zamykają buzię malkontentom. :D

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapomniałaś o kamasutrze! Też daje do myślenia a zarazem wyświetleń XD /Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością. Kto nie chce sobie urozmaicić życia erotycznego :D

      Usuń
  6. W sumie 12 i 15 tyczy się tego samego ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale temat o cyckach nigdy się nie nudzi, więc w sumie to nie przeszkadza ;D

      Usuń
    2. Zaraz, zaraz, to w takim razie tak:
      - cycki dźwignią handlu,
      - czy rozmiar cycków ma znaczenie,
      - dziewczyny, dbajcie o cycki,
      - ogólnie o cyckach, bo tak,
      - siła cycków


      Usuń
  7. Jak ja kocham takie posty. <3 Aż chce się czytać.
    Koguty mnie już notorycznie wkurzają tym swoim pianiem.
    ,,50 twarzy Greya" nie oglądałam i na to się nie zanosi.
    12. jak to nie mogą? A kto im zabroni? Faceci będą szczęśliwi. XDDD
    ...czyli o wszystkim i niczym.

    OdpowiedzUsuń
  8. No... ale ludzie nie chcą czytać o cyckach, tylko je oglądać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też słuszna uwaga, chociaż kto ich tam wie :D

      Usuń
  9. Oryginalny post:

    "Jeśli Twoja dziewczyna ma naprawdę duuuuuży biust - próbuj jak najszybciej hiszpana!"

    *ba dum tss*
    :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, może jakiś facet z tej rady skorzysta :D

      Usuń
  10. Erotyka zawsze najlepiej się sprzedaje. Niby "50 twarzy Greya" to kicz, a sprzedały się miliony egzemplarzy tej książki, podobnie było z filmem.
    Ja bym dodał jeszcze pieniądze. Bo to też gorący i nigdy nie nudzący się temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak. Ja na szczęście nie wydałam na ten szajs ani złotówki, bo czytałam (no, nie doczytałam do końca) w formacie pdf.
      O tak, jak szybko zdobyć gruby piniondz na ten przykład.

      Usuń